love

love

Followers

Saturday 5 November 2011

Sampai dah ...

Salam,

Bersiaran dr Muor..umah mak mentua aku...bertolak dr KL dalam kul 8 semalam dan tiba kul 11 malam...jalan tak jem snagat tapi kereta penuh sepanjang highway.Semalam jugak kami nyaris2 accident bila suddenly sebuah kereta di lane laju tu berhenti..kereta proton iswara lama..tiba2 kereta tu mati enjin n stop gitu jer..kereta2 belakang tak smpat brek..berdentum2 laaaa berderet sampai 7 biji semuanya kalau tak silap..kereta kami paling last...alhamdulillah, ketentuan Dia, kereta kami sempat brek n ada ruang sket utk mengelak...Urut dada n sebak la jugak semalam....

sampai semalam semua adik2 hb balik berkumpul..jadi masing 2 duk bersembang rlaa sampai kul berapa ntah..aku pulak tak leh join sebab melayan twin..sampai umah mama, dorang leh terjaga lak..apa lagi, cargassss....dekat kul 12 jugak baru dorang tidur , tu pun lepas puas aku paksa....

6.30 pagi tadi, dorang dha bangun..sebab excited duk umah lain kan ..nak bangun menyepah..aduhh, mata ibu lum berapa bleh nak celik..tapi kena jugak bangun sebab umah mama ni penuh dengan barang2 hiasan kaca...kang kalau tak di tengok, tak leh bayang laaa apa jadi...

Ada kesempatan pulak aku nak update blog sementara hb kuar pi bekki kereta..bebudak plak dah selamat aku tidurkan ...pas ni nak kena tolong apa patut kat dapur..selalu hb buat, tapi dah dia kuar..aku tak laa tolong beria..sket2 jer..sebab biras aku , Lin dah ada...hehehehe..

K laaa geng....kena cau dah..esok2 aku update kisah raya...esok actually nak tunggu orang...kononnya nak datang merisik adik ipar aku...so esok wa story k

2 comments:

  1. hye ida huwaaa nak ikut balik muo!!!kite raya kat sini je sbb atok ada kat rumah uncle di usj,subang.mgkn hjg thn ni br kitorg gathering kat muo.slm hari raya aidiladha ye !!!

    ReplyDelete
  2. hehehe...dah kat muo kiterr!!!selamat hari raya aiduladha juga utk laling sekeluarga yer

    ReplyDelete