love

love

Followers

Wednesday 2 November 2011

October 2

Salam ,

Okay sambungan october yang aku baru ingat..ni pun after one of my 'geng selempang' remind me.

!0-10 punya citer lagi laaa..hehehe, malam tu kan hb n Aniq sambut ngan kek n video yang menyentuh hati konon2 tu...so esoknya aku masuk opis...ramai rupanya dah layan video tu..auwwww, tak rela mak...
lunch hour tu plak as usual...kami geng2 selempang ni kuar laaa cam biasa...kali ni g midvalley..pi makan2..jalan2..sepanjang kat mid tu, tak der apa pelik laaa..cuma nampak si alynn pi kat kiosk famous amos tu..aku bajet dia nak beli sekut ker apa ker..sempat aku sound dia sebutir...sebab dia kata nak diet..tapi cara dia dua orang dengan Fara beli n pnadang2 aku menimbulkan keraguan pulak..tapi aku tak amik pot...

Sampai opis..rupanya...


dan dorang nyanyikan aku lagu "happy besday",,yer la kan takkan lagu hari raya yer dak..

ini plak hadiah yang aku dapat...yang dalam tin bereben2 tu....





kami..geng selempang...

napa nama geng selempang yer...?

next entry la aku story..

No comments:

Post a Comment