love

love

Followers

Monday 7 November 2011

Kisah aiduladha 2011

Salam,

Pepagi buta tadi, syiok dah aku karang baeeekk punya satu entry..sekali ntah apa silap aku tak tau, tetiba ilang gitu jer...hangennn duuhhh.

Takper2..aku cuba laaa ingat apa yang patut..

Semalam,tetamu yang ditunggu tiba kul 4pm..mama berangin la jugak sebab quite lama tunggu...lepas makan2,cakap2 , depa balik laaa kan  hehehe.
Actually semalam cuma merisik adik hb , Nana..jadi takder la lama sangat ...depa bagi sebentuk cincin..dan tetap tarikh utk pertunangan...kalau takder apa aral, insyaAllah cuti krismas ni nak langsungkan majlis tunang.
Semalam kitorang hidangkan nasi minyak, kurma daging n ayam masak merah, acar...dessert pulak puding kastard berkuah...tapi malang sekali..satu pic pun aku tak snap..sebab bila balik kampung..aku nyer handphone memang payah nak jumpa...kalau jumpa pun , selalu dah kong, takder sapa peduli nak charge pun...aku kan snap pakai hp jer..huhuhu..orang lain yang ada camera canggih manggih dalam umah tu pun rasa aku takde yang snap photo kot...

Kalau ada pun pic yang snap...masa hb ngan adik dia duk prepare apa patut..


Tu jer la bukti lauk dimasak..lain2 tadak..

Ini plak pic twin yangg happy gila balik kampung..



Ini malam memula sampai..baru bangun tidur, tak nak kat sapa2 pun ..

muka masih blur

start dah..layan sepupu dia...


esoknya, sabtu pagi2..pas mandi jer..operasi bermula

busy weh..



menyusu pun sambil berjalan , takut tertidur...


sorang lagi




penat berdiri dah..


habis susu, sambung main lagi


petang tu , pengsan abis..abang pun penat jugak dari pagi hilang duk main kat padang taman umah mama..konon nak sejukkan badan sebelum mandi, last2 terlopong dah..

Esoknya , Ahad..dari pagi berbaju raya..sampai ke petang kena pakai baju raya sebab tunggu orang huhuuh


kebuhsanan menunggu


menyibuk , kacau abang main laaa


mama pun kebuhsanan..layan bergambarrr


kebuhsanan


duk main bergambar



Pak Ngah pun melayan...

tetamu datang kul 4...balik dalam kul 6.30 kot..malam tu anak banak melepak..buat ulasan pasal bakal tunang si Nana..macam2 citer la kuar..riuh rendah umah...hb plak sibuk duk cari padanan dalam tajul muluk laa , sifat ikut fadzillah kamsah la apa laaa...tu yang duk pakat2 gelak..bila duk cek masing2 punya sifat...

Pagi tadi bangun tidur...


Bersusun kereta...semua anak2 balik raya haji ni kan...

Aku n hb duk luar umah kul 7 pagi..hb nak siapkan kije opis, aku plak buat entry..malang sekali..ntah mana ilang...



Bukti aku buat entry pepagi tau..sadisss bila semua nya hilang..

Nampak tak  kesungguhan aku nak apdet setiap hari tau..huhuhu..

K, habis kisah aiduladha aku...

Daaaa




1 comment:

  1. byk sungguh bahan bkti.
    ahahaha
    boleh la jadi inspekter gajet lepas nih.
    aduhai..
    yg tak tahan tu matchign tajul muluk la bagai..
    aduyai...
    kelakar la...

    ReplyDelete