love

love

Followers

Saturday 5 November 2011

rambling di malam raya aiduladha...

Salam,

Aku plan nak buh banyak pic malam ni, penat aku snap dari pagi tadi , tapi berukband ni memang cam beruk laaaa pulak...mood nak blog pun kureng la gini..

Ok, dah settle masak memasak main dish utk raya esok, pepagi esok tinggal nak masak nasi jer....main chef  hb aku...helper plak adik dia Ngah...umah ni memang pelik sket, lelaki duk dapur...kami yang pompuan ni selalunya duk bahagian depan huhuhuh...

Aku dah nak tidur pun sebab penat gila duk melayan twin seharian today , sekali ada karok session plak memalam ni...tempat tidur aku plak depan ni haaa..elok jer tepi speaker...so ,aku amik notebook, baik layan blog...seb bek twin dapat tidur walalupun cam nak pecah bunyi umah ni, sebab depa penat sangat kot..aku jer laaa tak leh nak tidur...nak masuk tidur dalam bilik kat sebelah ni takl best...dah biasa kalau balik sini, cop depan tv ni haaa...sebab hb selalu duk layan movie sampai pagi...

Apa lagi aku nak sambung ek...aku blank laaa kalau takder pic ..tak tau nak reka citer apaaa...dah aaa...nak tidur aaa, karok pun cam dah makin slow ni..singer2 pun nyanyi ala2 pejam mata dajh semua..

K laaa..esok wa sambung story raya yerkk..

Daaa

No comments:

Post a Comment