love

love

Followers

Sunday 20 November 2011

Kawan2 makan2 kat umah aku...

Salam,

Ini kisah lama..tahun lepas..Aku invite close member aku masak2 n makan2 kat umah....since aku ni tak la ramai close member..so dua kerat ni laaa datang..meh layan pic

kawan2 aku datang awal..aku suh datang awal, nak sh dorang masak..hahahaha

sementara ibuk2 memasak..anak2 dibilik Aniq

Aniq n Fatimah, anak aunti Yuza






ibuk2 adalah busy..dua2 kawan aku yang duk dapur yer..aku tukang tengok hahahaha


hidangan :nasi ayam sajorkk

the cook nak masuk gambar

ni jer yang aku buat earlier..triffle
 lagi pic

dah ..makannnn

kenyang dah..layan tv

opss Sulhi, anak Ura..best ker dessert auntie huhuhu, sampai layan kat lantaii tuuu

adiknyer..sibuk ngan toy

Yuza..menyuap si kecik dia..

jommm layan movie..citer apa ntah, aku lupa..tu Ura n Fahmi..hb dia, n Yuza..semua ni kawan sek aku..termasuklah hb si Ura..so kamceng aa, hb dia pun takder segan2 sebab kami kenal dr budak2 lagi heheh

terbaring2 dah,,,ngantuk kot

dah macam2 ragam dah

petang sket..laki aku g beli goreng pisang..layan pulak dengan kopi panas..n jugak ada air sirap bandung..ramai duk suh laki aku wat, nak rasa sirap bandung meletopp dia..

goreng pisang n karipap

trifle aku, kejap jer pastu licin..ada sket jer..tu pun aku tapaukan utk Ura since hb dia suka snagat dengan dessert ni

Seronok dapat kumpul2 camni ..tapi skang susah sket, masing2 sibuk..tambah pulak Fahmi, hb si Ura dah kerja kat Korea..n Ura duk kampung...kalau balik kejap2 pun takder masa nak attend dah kot huhu..takper laaa bila2 nanti kita wat lagi yerk aktiviti camni...

No comments:

Post a Comment