love

love

Followers

Thursday 10 November 2011

Jujur nya anakku...

Salam,

Aku suka layan the apartments..siri baru kat AXN tu..aku kan memang peminat tegar deco2 umah ni...


Anak aku layan sama dengan aku..dia pun minat jugak citer2 cam gini ni...

Masa tengok citer ni aku bebel2 laaa...especially masa siri 1, yang ada satu pasnagan tu , nak gantung rel langsir pun tak leh..aku cakap ngan anak aku ..ibu ngan papa pejam mata jer buat2 semua ni kan bang...cat bilik sendiri, wat katil sendiri, semua ibu n papa wat sendiri, kalau masuk rancangan ni , konpom2 leh menang kan ...

anak aku pulak sokong aku..kembang omak weh..
katanya..

"betul laaa bu...ibu make over bilik abang lebih cun dr majalah tu kan bu..ibu memang terer laaaa hias umah, masuk ni mesti leh menang.."

ibu senyum riak..bangga weh anak puji...nak tambah riak..ibu jawab lagi..

"tu laaa...kalau takat ni laaa challenge nyer..kacang jer..memang keje ibu jer ni.."

anak sambung lagi..

"haa..aah, betul2..ibu pandai hias umah, lagipun itu kan memang kije ibu..mana der keja lain kan ibu kat umah ni...tu jer la satu, kemas umah , hias umah...lain2 papa dah buat..tu yang sampai dah jadi terer..."

honest bebbbb anak aku kuarkan statement, takder riak wajah mau menyindir disitu, mukanya selamba, bukan berniat menyakitkan hati ibu..memang ikhlas dan jujur..dari pemerhatiannya selama ini..

hilang sudah perasaan riak di hati ibu...maluuuu jr rasa pada diri sendiri..nasib bapak ko takder nak..kalau tak..bapak ko tambahkan lagi statement jujurnya pulak...

dan2 tu ibu nya bangun, siapkan supper utk anak..bagi membuktikan bahwa ibu nya pun pandai apa wat keje lain huhuhuhu....(walaupun hakikatnya, ibu terpaksa ke dapur pasal bapak dah takder kat umah)

sadisssss !!!



No comments:

Post a Comment