love

love

Followers

Thursday 17 November 2011

Atkins induction -day 4

Salam,

Induction -day 4

bekpes aku

Tuna omellete lagik hehehe...


Buat kudap2, takut lapor petang2...tuna roll

ini plak lunch


chicken teppanyaki...

dinner...



aku cuak dengan esok..cabaran weekend ni sangat tinggi..aku nak balik Trg esok, anak buah kawin..aku ni kalau dalam perjalanan, selalunya mengunyah jer..sakit laaa weh..esok ko togok jer laaa air masak tu sepanjang jalan n susahkan laki kejap2 suh berenti cari toilet...dah tu esok esok esoknyer lagi kenduri..ada nasi minyak, ayam masak merah, daging, acar...desserrtttttttttttt..arghhhhhhhhhhh cobaaaaaan...!!!!

kawan aku ni si alynn...start atkins sesama aku...n tadi masa timbang she lost 2kg..arghhhh...aku lost 1.3kg..ok la kot kan huhuhuhu..caiyok!caiyok!

Aku ngaku aku tak strict cam alin .., ada ngelat sket2...uhuhuhu.

Apapun ..dah tak lama jer lagi...good luck to both of us...!!

No comments:

Post a Comment