love

love

Followers

Thursday 31 May 2012

MC

Salam,

Hari ni aku MC.
Now ada kat rumah.
Semalam masa kat opis, aku rasa tak sihat..dari pagi lagi.
AFter lunch hour tu, aku rasa dah seram sejuk, menggigil pulak kesejukan  dah nak menjelang petang.
By 4.30pm tu, aku dah tak tahan , berat rasa kepala, terus sms hb cakap aku demam.
Aku takut laaa tragedi denggi hari tu kena balik..so demam kali ni cepat2 aku alert.

Balik kerja hb singgah klinik.
Doc check, dah 39 katanya suhu badan aku.
Dia bagi antibiotik sebab tekak aku dah merah2.
After two days, kalau demam masih ada he asked me to come sekali lagi for further check up.
Noted Doc....
He gave me MC for today.
Aishhh, how i wish i can get MC for FRiday...hahahaa, but tak mo la sakit....

Semalam kul 3 pagi aku terjaga, menggigil2 demam balik, hb bagi makan ubat, baru aku dapat sambung tidur, tu pun banyak kali terjaga jugak sebab tak selesa.

Bangun pagi tadi pun kepala berat..tapi gagahkan bangun.
Now after having breakfast n amik ubat, i feel better.
Terus rasa gagah nak update blog hehehe.
Lotssssssssssss of work waiting.
Baju to pack for Desaru KKM Gathering tomorrow.
Need to pack also baju for seminggu kat Muor.
Tapi bergantung jugak caner laaa, ntah2 pas ni dapat bantal...selamat..!!



No comments:

Post a Comment