love

love

Followers

Tuesday 22 May 2012

Atkins lagi ker?

Salam ,

Lama tak update.
Banyak bahan..cam selalu laaa kan ...tapi bila nak citer malas.
Hari ni semangat nak citer pasal satu benda yang dibeli...tapi dah snap pic semalam, phone plak tertinggal kat umah...ntah hapa2 laaa aku ni.

Tadi member ajak join satu FB ni..pasal atkins group.
Panas weh aku tengok, orang2 dalam tu dr badan bulat , gedempol semua, tetiba jadik slim melim.
Semua amalkan diet atkin yang pernah aku buat few month ago..i manage jugak kurangkan few kilos last time tapi sebab keazaman tak tinggi, jiwa tak cukup kental, tak sempat habis buat, dah back to routine hidup..bedal n bedal n sumbat segala yang boleh disumbat..worse, tak buat exercise langsungg!! sedihhh sangat bila now berat dah naik banyak kilo compare to yang manage di kurangkan masa last atkin hari tu.

Hari ini dengan azam yang berkobar2...aku berjanji nak back to my atkins routine...!! I know i can...cume heheheh start lambat sket la sebab nak tunggu kenduri kawin Nana dulu ..wakakakaka...tak leh blah..

Apapaun , sempena Rejab ni, aku nak poser laa..hopefully even berat tak berjaya dikurangkan sekurangnya takder pertambahan la lagi...Caiyok!!!!

Meh tengok pic dorang..




Ni baru dua keping...dah terbakor tak???
Dalam FB atkis group tu lagi banyakkk wehhhh....



No comments:

Post a Comment