love

love

Followers

Saturday 19 May 2012

Homelicious..

Salam,

Hari ni duk umah..caya tak kul 3 ni masa aku duk karang this blog..aku tengah duk atas sofa umah aku.
Kanak kanak kembor adalah sedang tidur.Arghhh tak caya sungguh yang aku sekarang  bukan di Cherating, bukan di Desaru atau bukan di Kuala Kedah pada weekend ni.

Pagi tadi bangun tidur, seperti manusia normal lain , aku jemur kain..(dah basuh semalam )..pastu siapkan bekpes...the kuar kejap kul 10 sebab nak kuarkan duit bank..pastu masak lunch...

Masak simple jer..nasi ayam..benda paling ringkas .
Pas makan n solat , hb kuar ngan Aniq g jenguk adik hb kat hostel putrajaya..aku tak join, nak duk umah laaa sangat kannn...so aku lipat kain yang ada 3 bakul..tapi sempat lipat sebakul jer, pastu ngantuk, sedapp jer aku nampak kanak2 tidur..nak join , tapi pk2 karang bangun tdur aku meroyan plak sakit kepala..baik wat dongeng kat blog heheheh..sambil2 layan blog masak2...

Nasi ayam simple..



Kanak kanak kembor yang pengsan 


K la,nak mandi...hb balik nak tunggu org pasanag air cond jap then nak jalan2 Ikea kot plannya.

BaRU setengah hari kot DUK uMah..dah PaNas bonToT...

Homeliciousss la sangat!!!


No comments:

Post a Comment