love

love

Followers

Wednesday 27 June 2012

Settle 3, ada lagi 3...n nak promote benda cute sekali!!

Salam,

Semalam aku poser.
Dapat la berganti sehari lagi..owhh hari tu dah ganti 3..so total kena ganti , ada lagi 3 laaa.

Semalam rush balik dr opis kat KL,seperti biasa , mesti aku nak masak.
Dah jadi kebiasaan , bila berbuka , aku nak makan lauk sendiri, yang masak kat rumah.Sebab tu sepanjang bulan puasa leh kira ngan jari berapa kali aku g pasar ramadhan.
So pendek cerita, dr KL aku sampai rumah kul 6.50pm dah.Hb tanya nak masak ker? Aku tetap nak masak gak.
First thing aku masak nasi, memula buh dua pot, pastu tamak, puasa kan , tambah lagi 1/2 pot.
Then aku masak sayur.
Pastu aku jerit hb suh buat sambal sardin sebab dia punya segala jenis sambal memang terbaik.Aku pesan blend cili api bebanyak.
Masa tengah masak sayur, aku notice , aku tak tekan piuk nasi letrik aku tu, aiyokkk...masa tu dah 10 minit dah berlalu.Cepat2 tekan.
Alhamdulillah by 7.20pm  lauk semua dah ready.


Lauk paling feveret..sardin n telur dadar.
Sayur bendi goreng..bukan la feveret sgt, tapi terasa plak nak makan , terbaca kat blog sapa ntah petang tu.

Bila azan bunyi, nasi belum masakkkk...huhuhu, so aku terpaksa la minum dulu n tunggu nasi masak jap


Teh o laici suam.
Satu lagi perangai, berbuka puasa aku prefer air suam.
Dalam 6, 7 minit pastu , nasi masak..alhamdulillah, kenyang aku membelasah, sampai semput la jugak masa nak solat maghrib tu huhuhuh..buruk lantak.!

Haaa petang tu, balik dr opis, my son rupanya belikan aku carrot cake SR.Feveret.Utk aku buat dessert berbuka.Tq darling Aniq...Ibu love u sooo much..tau jer feveret ibu kan .



Malam tu dalam kul 9 kot, aku amik kotak nak makan, dapat sesuap jer...sebab budak berdua tu ternganga2 menunggu.
Aniq pun bedal sama.Apapun , ibu happy dapat berbuka sesama .
Alhamdulillah, ada 3 hari lagi...!


Ok, ni cerita nak pomot barang sket.
Aku dapat ni dr FB anak buah aku...yang baru lepas matriks Melaka tempohari.
Pastu malam ni, baru aku tau dia ada blog...i tak suka u laaaa kak yong..u tak tell me pun ehhh dah lama wat blog!!
Takper2, makdik akan jadi pembaca setia deh!

Ok dalam blog tu anak buah aku ada jual satu benda yang cute sangattt!!!
Sapa ada anak kecik, anak besar, utk diri sendiri pun boleh..mesti berkenan n yet the price is sooo reasonable..bukan reasonable ..but sooo murah!!



ni barangnyer

ini sepit rambut...

Ini brooch.
Harga dia sepasang cuma RM3.

Pls klik here if u r interested.

tq





No comments:

Post a Comment