love

love

Followers

Friday 14 September 2012

Spending my time...

Salam,

Semalam malam kedua aku ditinggalkan anak3.
Dan merupakan my first night ever to be alone, sleep alone in my new house alone without sapa pun .
Seram tu takder laaa..rumah depan surau kot.
Sunyi memang ada...sayu jer rasa masa nak tidur...owh kidsss..how i miss all of u sooo much.
I ve once said to my hb, if only i have one day in my life, a 'me' day without kids..only me n my own sweet time...it would be nice ..
But once kids away...i cannot bear even an hour without them.
I miss their 'ragam'..Ica punya mengamuk, crying, shouting, fighting and all about them.
I saw them waving their hand ...i saw them running and hugging..owhhhh God, how i misssss them soo much..!!

Ok ok, takleh layan sangat, or else air mata ni kang menitik plak, habis notebook gue.
Petang semalam, balik kerja, i send fren to Bangi..saja tak mau balik awal2..nanti buhsan duk rumah, teringat2 dorang.
Otw balik, i sms my bff, Sha..asking her to lepak2..since i kan single.
Dia ok, on jer.
Janji jumpa kat Giant Putra Height jer.
Adil..kat tengah2..senang dia balik, aku pun senang balik.

From Bangi, aku kena singgah Maghrib kat ptronas dulu, then straight away to Putra Height.
Janji kul 8..aku sampai tepat kul 8.
Tapi Sha tak siap lagi..ask me to wait for her.
While waiting, aku order la dulu, sebab nak jalan2 dah penat.

Waiting..with a slice of carrot cake and a pot of earl grey tea...

Bila dia sampai, borak n borak n borak.
I didnt spend masa lama sangat pun .
At 9.45 gitu , aku dah balik.
Reach home, mandi , solat n terus tidur.
A lot2 of work kat rumah that i have to buat actually...but i decide not to bother.
Being at home without kids is painful.

Darlingsss, I suppose to spend my time with spa, window shopping with fren, cinema , karok or such...but my heart with u kids...Ibu cannot do anything.
Early tomorrow morning, ill drive back to fetch u kids..
Wait for ibu haaaaa!!!!

Muahssss..........!!!



No comments:

Post a Comment