love

love

Followers

Thursday 6 September 2012

Diet baru hari 1

Salam,

Menu first day diet hari ni agak fail hahaha
Seperti yang di duga kan 
Pagi tadi gigih aku membuat garlic bread utk dijadikan lunch
Kwan2 lain bawak makanan lain .
Combine laaa

Kegigihan aku di subuh hari, mencincang garlic, daun parsley segala


Ready tuk bawak ke opis

Kawan2 lain punya


Garlic bread aku

Mushroom soup Fara

Black pepper sosej n coleslaw Alin


Dalam masa few second jer piranha2 ni membaham pada pukul 9 pagi.
Lunch la sangat kan.
Cereal beli semalam tak makan...semua rakus tak sabar nak makan bento that suppose to be our lunch.
Takper, bedal..lunch kita pikir lain yer..




Waktu lunch, kitorang kuar nak beli barang kat Watson.
Sekali ada open house PDRM daaa...kasi makan free utk public.
Macam2 ada..rugi woo tak bedal.
Tapi dek kerana panas n umat manusia pun boleh tahan, so aku amik sepinggan with small portion of kuey teow goreng.Tu jer la .
Member aku amik nasi beriani.
Ada amik rojak, roti canai.
Meriah.
Makan kat tangga..seperti mana gambarajah di atas.
Sejuk la sket.
Alhamdulillah, makan free tapi diet hancus la kan .






No comments:

Post a Comment