love

love

Followers

Friday 27 January 2012

Second day.

Salam,

Semalam kan second day twin kat umah pengasuh tu...semalam whole day, takder sekerat2 dah...aku tak kasi ayah aku amik, sebab nanti susah plak kalau bebudak tu dah set kat mind, time dia kat umah tu hanya sampai kul 2.

Aku amik dorang kul 6.30pm...sebab aku dr opis KL..lambat la sket tiba...kalau dr Cyber, by kul 5.45 dah leh sampai...Sampai jer aku masuk slow2..Ogy nampak aku, tapi dia pun diam jer...aku diam kat luar tu...ngintai kat pintu, dorang duk tengah main mainan n si Aleeya duk main colouring ngan anak pengasuh tu...syiok jer nampak, aku pun mula bagi salam...
Aleeya toleh n nampak aku, terus baling semua colour pencil n lari dapatkan aku...then Aleesa perasan dia pun sama lari dapatkan aku...baling laaa semua toy dia...senyum jer nampak muka aku..takder yang nangis...nampak cam dorang happy jer duk situ. Nak balik tu, siap lambai2 tangan kat Ogy.

Pagi2 tadi, aku kejutkan dorang, tukar pampers , then tunjuk bakul baju yang aku selalu bawak baju dorang...Aleeya muka sonok jer..bila aku cakap "jom" jer...cepat2 dioarang salam mak ayah aku..excited gila muka nak g....tapi Aleesa slow sket, tak laaa selaju n se'excited'si Aleeya. Sampai kat umah Ogy pun , si Aleeya meluru masuk, Aleesa ngikut slow2 jer hehehe...

Senang snagat hati ibu tengok dorang okay.Aku bajet seminggu ni merana laaa sket tengok dorang melalak..rupan2nya dorang okay..Alhamdulillah.

Ini masa aku duk pack baju2 dorang utk bawak umah Ogy tu...excited tuuuuu..


Aleesa tak la excited cam si kakak...



Pepagi tadi aku buat bihun utk abang n twin...sekali utk mak ayah aku kat umah...tapi bila nak pi umah Ogy terlupa plak nak bawak..so belikan dorang kuih kat tepi jalan ....hopefully today twin pun enjoy their time kat sana...

1 comment:

  1. alhamdulillah..memang risau kan bila nak anta ke tempat baru..
    dulu saya punsama gak bila nak anta rumah pengasuh..twins tu sorang akn happy,lagi sorang mesti monyok je..tapi,masih nak pergi lagila..

    ReplyDelete