love

love

Followers

Tuesday 31 January 2012

Kalau kenyang..suka hati kan ...

Salam,

First time weh update blog malam2 depan tv kat umah baru ni..sambil kanak2 sudah nyenyak...aduhhh nikmatnyaaa..perut pulak dah kenyanggg....heavennnn aaaaaa

Tadi balik kije..hb duk layan pekerja2 indon tu, sembang sampai malam , ntah hapa2..aku plak tak puas hati tengok umah tak berkemas2 lagi, banyakkkkk gila barang2 belum unpack..dia leh laaa layan indon2 tu sembang..
pas maghrib aku tanya dia nak masak ker...sebab aku nampak dia kuarkan daging dr fridge..pastu baru dia kocoh kacah, terlupa yang dia nak masak..mula laaa kelam kabut sebab dia nak ajak plak dua orang pekerja tu makan sekali..aku plak baru nak pengsan sebab duk tidurkan bebudak...sebelum tu masa dia duk sembang, aku turun naik, duk kemas2 bilik bawah tu, nak jadikan kids room..buh tv sebutir, buh apa patut..tidurkan dorang dalam bilik tu, so penat badan, mata pun ala2 nak pejam, tapi kesian plak aku tengok dia kocoh kacah sorang2..aku pi la tolong masak nasi, n ggoreng kan sawi belacan...masak sekali ikan kering..dia masak daging lemak cili padi..kaw2 nyer pedas...sengaja dia buat pepedas utk indon2 tu...

Pas masak, aku bau punyalaah harum daging tu...memang niat tak mo makan malam terkubur laaa lagi kan ..bedalll jugak nasi...perghhhh..syiok !!

Pastu dah kenyang, amik notebook, nak test Unifi kat umah ni...tetiba tingat nak update blog...

K la geng...nak sambung kemas umah...esok kan aku cuti...cuti hari wilayah..!!korang hado??yang mana2 duk selain wilayah , selamat bekerja yerk...!!!hahahahaha, sukerrrrrrr...



1 comment:

  1. wah2X pasti penat melayan anak kembar kan?hehe salam kenal dari kembar penang.. ^__^

    ReplyDelete