love

love

Followers

Monday 21 November 2011

atkins induction- day 8

Salam,

21/11/2011-day 8

sudah day 8..mood sudah hampir ke laut..aku sudah buhsan gila nak ngadap makanan sama..maybe becos kat kampung..rasa limit choice benda aku leh makan..my mums fridge tak banyak benda ak leh wat..so balik2 tuna omelette,

bekpes.- 8 am
karipap sebutir'
air kosong

10 am
karipap lagi 
air kosong

lunch-1.30pm
ayam goreng setengah ketul..pasal tak lalu.
tuna omellete-2 biji telur

then kami bertolak balik KL
having dinner kat restoran bidara sunway at 9 pm
makan bawal sweet sour + kailan ikan msin + tekur bungkus-no pic..aku makan ikannya saja..kuah memang tak amik, 

malam aku makan lewat..rasa bloated snagt n rasa down betul today bila aku rasa cam berat aku bertambah..aku tak timbang lagi...i have a chance to do that, tapi tak mo tambahkan stress..i just can feel that badan aku berat..maybe aku tak minum air masak cukup sepanjang kat kampung...mood diet pun makin kurang..dont know why, rasa cam bengang jer dengan diri aku..kalau duk depan mirror..lagikkk down.. ermmmm

Daaa

No comments:

Post a Comment