love

love

Followers

Saturday 18 May 2013

Frame gambar from Daiso.

Salam,

Selain Ikea, Daiso pun antara tempat yang sangat menarik dengan everything only cost us RM5.
Yea..sound so cheap, if only u take  1 item .
But normally...we tend to grab everything at Daiso, as semua barang2 kat situ sangat cute..and sangat berguna jugak for deco and storage purpose.
Macam bekas i beli for my dressing table tu.
Sangat berguna, transparent and yet cantik, useful untuk i letak barang2 kecantikan diri i..auuuw..hahaha

Hari tu masa g Daiso to get the storage for the dressing table, i terjebak beli nice frame kat situ.
I beli semua frame2 tu utk letak family pic kat rumah my mum.
But bila i g IOI nak cuci gambar segera, cina kat kedai gambar tu pulak cakap, kalau nak saiz 5R ker 6R ke , kena tunggu 3 hari.
I nak yang print segera.
So, only 4R saiz u can get on the dot.
Hantam la.
I print semua pic2 yang i nak.

Balik rumah, bila letak dalam frame yang bersaiz B5, nampak buruk, terkcik snagat the pic.
I terpaksa cari option lain .

Keluarkan semua pic2 dr frame farem kecik 4R size yang i buh pic budak2 ni for my deko kat rumah.


letak la pic family dalam frame2 kecik ni.
Ni frame lama i beli kat Giant dengan harga rm1.99.
So damn cheap sampai i beli banyak gila  and ending up tak tahu nak wat apa hehehe.
Biasalah tamak.

So frame2 Daiso that i bought recently, i hv to be creative dengan manyumbat dua pic in one frame.
Kena la gigih cari pic yang sesuai to fix the frame .




It turn out to be soo cantik kan .




My fav pic, yang i jadikan header ni i letak in smaller size of frame that i only manage to get 1 jer left kat Daiso.
Ill give this one to my mums.
Special nak buh kat rumah dia.




I was thinking to put the frame under the rack , papa punya office space.
Nanti dah deko the wall, In Sha Allah, ill share here.





1 comment: