love

love

Followers

Tuesday 10 July 2012

Rombongan hantar pengantin

Salam,

Ahad hari tu birthday twin kan.
Takder pun buat2 potong kek ker apa.
Tapi dorang dapat hadiah.

Hari yang sama, kena ngantar Nana plak ke rumah pengantin lelaki pulak
Kat Bagan Lalang..rumah family husband dia kat situ.
Mama,ayah, Nana, Ngah n family dia dah pergi awal.Tidur sana.Aku g sana Sabtu tu, tapi tengah2 malam balik .

Ahad pepagi bangun awal, sebab ada member nak datang.Akan join the rombongan.Aku n hb memang ajak dorang to tambahkan crowd rombongan .

Bertolak dr rumah dah pukul 11am, tu pun satu kereta that suppose datang rumah, tak jadi, so tunggu kat RnR Dengkil.
 Elok jer sampai kat homstay kul 12.15...12.30 bertolak ke rumah pengantin...ada lah dalam 5 biji kereta.

Ni pic dah tiba rumah pengantin

















Settle semua dalam pukul 2 lebih n terus balik rumah.
Sampai rumah , rest2 jap, tidurkan bebudak n update blog, buat dua tiga entry terus, schedule kan, senang aku hehehehe..

Semua orang pun balik tidur kat bawah, aku jer ngan bebudak kat bilik, on air cond , melayan blog.
Turun bawah nampak ngah dah takder, dah balik rupanya.
Aku turun jer hb ngajak aku ke Floria Putrajaya. Im sure that its not his idea.N yes ..it was mama's idea.Mama pun nunggu aku turun jer nak ajak g.
Aku tak larat, tak mo g...so mama pun berkemas nak balik umah ngah , nak ajak Ngah pergi, tapi hb pujuk ajak jalan2 ..so aku mengalah.

Terus la Pesta Floria plak.

Nanti next entry aku share pic2 kat sana plak.


Till then, byeee...!!

Tengah take 5 training ni.....!!

Cauuu


No comments:

Post a Comment