love

love

Followers

Tuesday 21 February 2012

Bujang Senang Sakit..

Salam,

Semalam masa aku duk wat entry banyak2...n post kan satu post, Aniq komplen sakit perut..pastu dia cirit birit...memula aku ingat tak serius..tapi rupanya sampai kul 3 pagi dia asik kuar masuk toilet...aku pun takleh tidur semalam sebab duk layan dia sakit perut...duk berFB laaa jugak sampai pagi..postkan sekali status anak aku duk cirit birit tu...

Pepagi,pas hantar twin ke rumah babysitter, aku hangkut Aniq ke opis kat KL..hb join naik kereta sekali..pastu aku bawak si bujang aku tu g klinik dalam opis hb..memang panel....
Pas amik ubat, bawak dia g makan sebab dr semalam dia berak2, langsung tak makan apa2, nak minum air pun dia takut..

budak sakit tak nak makan ubat


ubat kena makan

lembik dah..dehydrate..takder air dalam badan

Pastu aku bawak dia g opis aku...suh dia rest kat situ sebab aku takleh amik cuti, banyak kerja kena bereskan..suppose nak suh dia tdur kat surau, tapi tak nak laaak dia..sibuk main game kat phone aku, kat pc...seb bek aku guna lappy..

Lunch hour, aku tanya dia larat ke nak kuar..memang dia takder berak2 dah..badan pun nampak ok sket, pas aku suh dia minum 100plus semua..pas makan ubat n bekpes pepagi tadi nampak dia memang sihat...
So, ajak la dia join geng selempang kuar lunch...aku pun rindu lama tak kuar sesama dorang..excited bujang tu nak naik bas ngan geng2 tu...selama ni dia tengok pic kat FB je..

selempang...

dalam lif

destinasi cuma ke CM...terdekat...



kat CM, dia cuma nak makan roti bakar...habis la dua keping jer, pastu dia minum air suam
pas makan, balik opis

kat opis, ni la kije dia..ibu sibuk kulu kilir sebab hari ni big bos ada kat opis..so kejap lari meeting ngan dia, sat lagi dia panggil discussion la apa laaa...


layan game..ibu baru pas lega ngan bos...tengok blog hhuhuhuhu

Balik umah malam ni, dia berak lagi..maybe petangg tadi balik kije, dia makan banyak nasi pataya depan umah aku ni, perut dia terkejut kot...pas berak tu, aku paksa lagi dia minum air garam doc kasi...

esok kalau dia lembik lagi, kena laaa bawak opis aku lagi..hb memang suh dia cuti sehari lagi...tengok laaa camana sok...



No comments:

Post a Comment