love

love

Followers

Friday 16 September 2011

Syampu yang besttt utk aku..!!

Salam,

Nak share syampu yang best...

Aku ada masalah kulit kepala..so selalunya rambut aku ada kelemumur n also mudah gugur...
Dulu aku pakai pantene...ok la utk kelemumur, but rambut aku masih banyak yang gugur...then aku tukar pakai lak syampu lain..sama jugak..

Baru2 ni kawan recommend ni..



Best..rambut aku takder yang gugur...masalahnya pulak, kelemumur aku tak hilang2 lak, lagi gatal jerkk ..huhuhu

so tak puas hati lagi, aku tukar ni lak..





ok..terbaikkk...rambut aku terurus..takder rambut gugur, no kelemumur..kulit kepala aku takder dah gatal2 cam dulu n bau dia pun best...highly recommended okayyy..


kalau tak seswai dengan korang jangan marah aku huhuhu


Daaaa


1 comment:

  1. hye sis ida!owh sejak bertudung mmg kelemumur dan rambut gugur.pening gak nak pakai syampoo yg mana,owh nak try lah tq 4 sharing :)

    ReplyDelete