love

love

Followers

Monday 4 July 2011

K4 Subang

Salam,
Semalam pas amik hb dr airport, hb kepenatan n terus pengsan, aku n anak2 pun buhsan tak tau nak wat apa, bebudak tdur, apiq layan game, aku layan nona, pas abis nona layan plak AFC, pastu dalam kul 4 aku tak tahan dah buhsan, ajak hb kuar.


Ini jer hb bawak dr Bandung..jadi la kan dr takder wakakka

Siap2, kuar, tapi tak tau nak pi mana, hb ajak g Sunway Pyramid, sekali dah lalu, punyalah ramai orang, sampai parking penuh ke luar..tak leh jadi, ajak hb g Summit, konon2 nak makan kat Black Canyon, sekali ntah camana terlencong ke K4 subang..lama gila dah aku tak g sana.Sampai sana makan kat Jom Bali.Masa tu dah kul 5, elok2 laaa time makan si kembar tu..aku order kuey teow kantonis..suapkan depa berdua..punyalah syiok makan...

sebelum makanan sampai,derang dah kelaparan...



Semalam derang dah start tak mo duk dalam stroller, so aku buh dua2 dalam trolley, bukan main seronok berdiri, tapi sayang tak dapat nak snap pic sebab bateri hp dah nak kong..ini jer la yang sempat snap...

Masa hb nak g bandung hari tu , malam tu aku buat kek kukus raisin..utk makan2 mama kalau2 dia datang esoknya..





resepi utk yang ni kat sini..aku derhaka sket sebab tak cukuo barang..hehehehe, tak yah pelik laaa kalau rupa tak sama langsung...itu memang pakar masak2, aku ni haaa main bantai seska hati jer wat..tapi memang sedappppp...tak caya, wat sendiri yerk...

Peh tu Sabtu malam tu ,aku ajak Aniq gentel conut mini lak, kot2 esok nak wat breakfast sebelum amik hb kat airport..


gula

chocolate

sket jer dapat, buat adunan sket jer pun

kalau nak resepi, leh pergi sini...

k laaa, tu jer leh update ..daaaa



No comments:

Post a Comment