love

love

Followers

Monday 11 November 2013

Organizing: Jom kemas pantry


Salam,

In my previous entry..i ada share rupa pantry i yang bagai dilanda tsunami.
The truth is, i always kemas that 'department' like 3 times a week and it was ending up with disaster look, everytime i open the door.



This is how it look like when i snap a photo for this entry.

After few days, i was disturbed with the view and i took some time utk kemas.
I always have to pendamkan banyak hasrat dan keinginan utk mengemas whatever yang tak sedap di mata but kadang2 rasa sayang time weekday habis masa spending with menyusun barang2 dapur yang tak pernah akan habis.
Belum kira kain baju kat wardrobe anak2 yang tak pernah tersusun the way i ajar my maid buat.
Tapi kenangkan, i have very limited time, mana nak spend dengan my kids before they sleep..so i pejam kan mata.

The other day,i tak tahan, while preparing dinner for my family..i duduk sekejap n clearkan the pantry.







I will share how it will look like in a week time/.
Surely disaster lagi...




1 comment:

  1. yuhuu...kawsan ni ke yg nk dipasang basket tu..hihi gudluck!!

    ReplyDelete