love

love

Followers

Thursday 19 July 2012

Thank You semua...

Salam, 

Lamanya tak dapat menjengah ke sini.
Banyak betul masalah berlaku sfew days ni.
Dah la nak masuk Ramadhan ni...sesak rasanya kepala otak.

Last Monday, aku amik urgent leave.
Pagi2 bergegas balik Kuantan.
Anak2 dah siap pakai baju nak ke tadika, terpaksa tukar baju, n terus balik kg.
Aniq tak ikut, sebab dia dah g sek masa aku n hb decide utk balik kg tu.
Balik semula ke KL and reach home pun dah kul 11 malam.
Penat memang penat, tapi alhamdulillah , settle masalah kat sana.

Selasa masuk ofis, dengan penat, dengan stress kat kepala yang baru lepas semalamnya.
Bos sms aku pukul 10.30pagi, minta join satu meeting with vendor kat building baru sebelah ofis. Dalam hotel.
Baru duduk few second hb plak call,tanya aku kat mana.
Pastu dia minta aku kuar dr meeting room tu.
Ada hal nak bgtau n dia tak mau aku terkejut.
Sampai luar,aku call dia balik.
Then he informed me sumting.
Memang cam nak gugur jantung.
Air mata dah hampir menitik..seb bek leh kontrol.
Bergegas aku masuk, bitau bos aku kena keluar somewhere to settle few thing.
Pick up hb kat opis dia n terus ke tempat sepatutnya.
After few discussion, everything clear.
Tho not soo serius, tapi kepala duk jugak pikir how to settle everything.
Malam tu balik kerumah, me n hb termenung sama2.Budak2 dah tidur semua.We talk n talk sampai morning.
Hati rasa lega bila semua terluah bersama2.



Semalam masuk ofis, i bring bolognese spagheti.Makan sesama budak2 ofis.

Lunch hour kat Hilton Hotel...sebab pagi tu kami semua attend satu IT seminar.
Seminar ends at 3 pm, balik ofis bergegas g solat Zohor yang kelewatan.

Rezeki Dia nak kasi kan, petang tu my big bos plak hulurkan duit raya pada me n anak2.Awal betul , tapi orang nak kasi, rezeki kan...alhamdulillah.

Today, my dear Fara team selempang pulak bawak trifle...sedapppp.Sket demi sket  kepala otak ni rasa lega sket, tho masalah yang datang belum dapat disettlekan...tapi hati rasa tenang..surround dengan semua kawan2 yang baik hati...dan tentunya kerana aku meminta dr Dia tak henti2, supaya ditabahkan hati utk mengharungi setiap dugaanNya.


I copy paste this from my FB..

Sesungguhnya kemelut hidup yang datang bertimpa timpa semenjak beberapa hari ini terkadang membuatkan aku lemah utk meneruskan langkah...semoga aku diberi kekuatan utk mengharungi dugaan hidup ini..kerana aku sentiasa harus yakin Dia Maha Mengetahui apa terbaik utk hambaNya

tak banyak comment i terima...but sooo many calls from kawan2 yang prihatin.
Soo terharu...ramai kawan yang sayang rupanya.

Guys, thank u!!
Im not a kind of person yang  tau meluahkan,yang  pandai mengucapkan...i may look 'keras'...but deep inside, i love u all so much ..!


To dear hb, if u ever read this,,thanks for sangat memahami, stand with me all this while, n semoga kita sama2 tabahkan hati to face all this.
U always my 'superhero' that solve everything for me...




No comments:

Post a Comment