love

love

Followers

Monday 2 July 2012

Makeover rumah mak

Salam,

Masa balik kg semalam, aku ternampak ada wall paper dalam umah mak aku.
Ada 2 gulung .Saiz 11/2 atau 2 kaki camtu la lebar nya.
Aku tanya ayah aku, dia cakap, dia dapat free masa duk beli barang hardware.
Ayah aku beli barang2 utk buat rumah, bukan seribu dua, berpuluh ribu.So hardware tu biasa dah ngan ayah aku.Baru2 ni ayah aku cari barang utk projek rumah baru ni, tokey kedai suh dia pilih wallpaper.Amik la berapa banyak pun kata tokei tu.
Bapak aku tak reti pilih, seb bek abang aku ikut sekali.Dia tolong pilihkan,Banyak gak dia amik, tapi dia bawak umah dia laaa.
Ada dua gulung umah ayah aku.

Sayang tul aku tengok tergolek jer kat bawak meja.Suh laki aku pasangkan ...

Asalnya tu dinding belakang kabinet tv, tapi bila dah siap buh wallpaper, sayang plak nak buh kabinet tv.
Aku pun makeover la umah mak aku..ikut taste aku

Jadi laaa camni...
sayang tak amik pic before plak.

haaaa ni ada sekeping pic lama, rupa dinding n ruang ni dulu..




Nanti balik kg sekali lagi, aku nak buh pic kat dinding kosong tu.

Aku pindah tv rack sebelah lain ..ni kebetulan ada pic sekeping, sebelum balik KL petang tu.

Suka mak aku tengok rupa baru rumah dia...n im soo happy that she happy..!!


Ni plak rupa tukang pasang wallpaper n orng paling penting dalam makeover ni..


Penat tau..!


No comments:

Post a Comment