love

love

Followers

Tuesday 24 July 2012

Jubah 2 dr Butik Athirah..

Salam,

Semalam pakai jubah beli kat PKNS kan .
Hari ni pakai jubah jugak.
Nana kasi aku, suh modelkan kat opis.
Dah dekat setahun kot dia kasi.
Dari butik online dia.Ni link ke butik di.
Cantik model tu gayakan ...tapi bila aku pakai..huhuhu, fail!!


Design sama.
Cuma warna kain lain.

Aku pilih yang kaler biru cam kat bawah tu, tapi aku tak pakai either one of the vest yang datang sekali tu sebab nampak pelik dengan aku.
Vest orange tu cantik, tapi bila aku pakai, nanti terjojol jer kat t*t*k.
Buruk la plak.

Nak tengok rupa aku pakai...


Hazabbbbb!!!

Ni para designer yang cuba mencantikkan gaya aku pakai.

Simple sket kejadiannya kan ..

Baru comel la sket...
sket jer laa..jadi laaa..huhuhu






No comments:

Post a Comment