love

love

Followers

Friday 27 July 2012

Balik kampung lagi....

Salam,

Semalam masa lunch hour, aku n selempang g jalan TAR.
Saja g nak survey2 dulu.
Puasa last year, adalah 5,6 kali kitorang  g.
First tripnyer utk puasa this year, semalam la.
Memang niat nak survey dulu.
Aku plak, nak beli tudung.Selai jer.Ada baju yang takder tudung hehehe.

Tapi semalam, lain laaa citer.
Terbeli awal.
Baju selai,tudung banyakkk helai. Kasut lagi. Bimbit balik opis cam raya 3 hari jer lagi.
Kira2 berhabis lebih rm100 semalam jer.
Tu baru first trip.Ngokkk.



Pic kasut jer ada.
Lain2 lupa la nak snap.




Hari ni plak,aku amik half day.12.30 nanti dah nak kuar.
Nak g bank, nak g rumah kat bandar puteri puchong, settlekan maintenance dua buah rumah kat sana yang penyewa duduk.

Pastu nak balik rumah, kemas2 baju, n terus nak balik Kuantan.
Belum berpuasa n berbuka ngan mok n ayoh lagi puasa tahun ni.
Ngan mama dah.

Kebetulan memang hb kena balik, settlekan barang2 utk rumah2 kat Kuantan.Ada penyewa baru nak masuk rumah sewa kitorang kat sana.
Sebelum ni penyewa buat hal , diangkutnya fridge kitorang n few barang dapur.
Dah kena belikan baru utk penyewa baru ni.
Nasib baik duit deposit penyewa lama yang wat hal tu ada. Beli barang2 tu dengan duit tu la .Takder laaa aku nak pulangkan lagi. Dorang pu tak minta, sebab tau dorang wat hal.

Jadi alang2 balik Kuantan, ajak laa mok ayoh turun sekali. Dorang kat KT actually. Dengar aku nak g kuantan, dia pun nak turun, leh jumpa sana jer.

K laaa..kalau rajin nanti update dr Kuantan..
(caya la sangat hahaha...)

No comments:

Post a Comment