love

love

Followers

Monday 23 July 2012

Kisah semalam n pagi ni..

Salam,

Sabtu tu aku bertolak balik Muor dalam kul 9 pagi, aku tak tidur lepas sahur, bereskan basuh semua cadar yang berlambak kena muntah si Ica.Pastu aku duk berblog..buat few entry, schedule kan terus, senang kije aku.

Plan ngan hb nak balik KL lepas berbuka Ahad.Tapi petang Ahad hb dah ajak balik, sebab nak kena hantar Firdaus balik asrama before 6pm.Ingat dia ada amik tiket bas utk balik KL, takdek pulak..punah harapan aku nak berbuka hari ke dua kat Muor, dah kena balik ..dah kena masak.huhuhuh,,,malas tulll.

Tapi balik dr Muor, lepas drop Fir kat asrama, hb ajak g PKNS Shah Alam..awal la plak, selalu hujung2 poser baru g tengok2 baju...tengok jer ker hehehe...tapi semalam dia dah ajak.
Aku tanya nak berbuka mana, dia kata kat sana jer...wahhhh..on  jer la kan ...tak yah balik masak muahahaha.
Sampai PKNS dah kul 6 .Tapi tak berapa aman nak round2 sebab budak kembar berdua tu wat hal.Tak bawak stroller sebab dr kg kan ...dah dia mintak dukung.Hb dan Aniq beli kasut, aku tak dapat beli...asik duk kejar dorang..mana dia punggah semua kasut2 atas rak lagi..tekanan wehhh, dah la poser.


Berlarian ke sana sini..pegang waffle sorang satu, tapi tak mo makan, beria ibu beli

Nak peace..Aniq cakap tanduk bila nampak aku ikat rambut dorang gitu


Aleeya dan belon Dora dia, Ica punya dah pecah..dia gigit


Pas beli dua tiga barang (hehehe yer la sangat)..hb ajak berbuka jer kat Sata Kajang punya kedai dalam PKNS tu.





Settle makan, cecepat blah, sempat maghrib kat rumah.

Sebab berbuka kat luar, pepagi subuh tadi kenalah aku bangun awal2 masak n nasi n lauk utk sahur.
Bangun 4.30am, masak nasi 11/2 pot jer, cepat2 goreng tempe dan  ikan, celur kangkung.Pastu panaskan sambal kacang/rojak mama kirim masa nak balik semalam.Nak hidang potong timun, jadilah simple rojak.Goreng telur dadar utk Aniq.


Ni la rupa lauk.Ikan cencaru goreng, rojak n telur..ada satu takder dalam pic.Aku punya blis n bawang goreng+cili api..perghhh, terbek...Lauk2 lain tu aku tak sentuh pun .Memang makan kering2 gitu.

Muka budak bersahur..hazabbb!!

No comments:

Post a Comment