love

love

Followers

Sunday 22 July 2012

Red Box plak...

Salam,

Ini kisah geng selempang bersenang hati, berhibur2 dan melepaskan tension.
Kalau kuar lunch hour ofis, selalunya singkat kan..mana nak makan, nak merayap, nak shop.
So wat la plan kuar weekend.
Destinasi memang awal2 dah konpom, nak pi melalak, menjerit sekuat hati.Karok laaa kan ...!!
Destinasinya RedBox kat the Curve

Jom layan gambar jer laaa....

Dalam kereta Erni, she;s driving..pic ni khas utk diwhatsappkan pada Fara..sebab dia tak caya aku n Erni dah pick up Alyn n dah nak sampai ke Curve

Dia plak whatsapp dia tengah jem...ok la caya2 ..hehehe


Whatsapp lagi pic..we already reach parking okayy

Dia kata tunggu lagi 10minit..ok laaa tunggu...jalan2 dulu kat Ikano..errr nama baru dia apa eh...IPC eh..apa2 laaa kan ..



Baru masuk, pilih lagu dulu..



Erni and Alyn pilih lagu, aku ngan Fara..hehehe pilih makan..

wah wah Alyn...profesional la sangat, sambil duduk, tangan kat meja jer nyanyi..boleh lawan ker..??

Haaa...bajet 3 suara...muahahaha, mana NIng mana???Jaclyn dah ada situ ..muahahah



Layannn..lagu ni cam slow jer gayanya..


Penat aaaa nyanyi..korang sambung jer, aku nak melantak...

dapppp...ye kerrr...tipu!!tak sedap langsungg...!!!







Eh ni citer karok ker citer makan ..muahahaha

Joget Lin Joget...dah makan baru mampu bangun rupanya


Amboiii sakan dangdut tau..

errr...Fara ngan lagu tangkap leleh dia...

Crazy us...Me n Ernie

plus Fara

Half day jer pun duk situ, sebab Fara kena balik...dah jadik mummy kan..baru tau hehehe..kalau tak duk kutuk aku asik duk umah jaga bebudak..now dia dah rasa jadik mummy, sket2 rindu baby hehehe...

Eh bukan Fara sorang jer kena balik...aku lagiiii kena balik sebab ada 3 lagi nak kena jaga hahaha.Tapi pastu aku, Ernie dan Alyn tak terus balik, melencong ntah kemana2...habiskan duit...!!

Happy sangat dapat release tension ngan dorang.Ada plan lagi next2 time, tapi kena tunggu pas raya laaa..but next time punya plan gila ni  bigger...n maybe involve family laaa...

K laaa...




ps:Ni schedule jer..aku tengah membuta kot masa ni...kat umah mama hehehe







No comments:

Post a Comment