love

love

Followers

Saturday 21 July 2012

First Sahur...

Salam,

Baru lepas sahur.Not really baru lepas la..dah basuh pinggan,kemas dapur, jemur kain basuh semalam, baru load kain baju dalam washing machine, basuh cadar2 yang kena muntah Aleesa few days ni.Now duk tunggu  nak jemur, so tu semangat bukak laptop subuh2 hari ni.

Kejap lagi nak balik Muor, nak berbuka first day ni kat kg.
Suppose first day kat rumah ni  jer with my parents.Dorang hari tu ada bgtau nak poser kat KL this year with me, sebab masjid betul2 depan rumah.Senang dorang nak terawih.Forgot dengan curse aku, aku duk la berangan makan n terawih sesama first pose ni..bahananya..tetiba ayah aku nak balik Trg pulak.Tak jadi.Nak jugak puasa kat rumah dia sendiri.Apa nak kata kan...

Hb ajak la balik Muor, even plan asalnya nak balik Muor minggu depan, tapi takper laaa...sama jer pun ..lagi ok kalau dapat balik minggu ni..ntah2 minggu depan banyak plak plan lain.
Asalnya nak balik Muor semalam, tapi aku minta ngan hb balik hari ni.Aku banyak sangat krja nak kena settlekan, kalau dah balik Muor, surely balik sini lepas berbuka Ahad kan, sampai dah malam..caner??Isnin dah kerja.

Kain baju kotor aku memang banyak berlonggok sebab last few days,jiwa kacau..hati  kacau, eh semua kacau laaaa...so, no mood balik kerja nak wat kerja2 rumah, selesai Isyak selalu nya aku tidur.Aku memang  selalunya tidur kalau ada problem, sakit kepala nak pk lelebey.
Both twin plak tak sihat...batuk tak berhenti2 ..makin teruk day by day.Terpaksa aku bawak Aleesa ke klinik satu hari tu sebab ada wheezing sound bila dia breathing.Aku rasa Ica ni cam ada potensi jer nak kena asthma...pantang batuk sket,dia confirm kena nebulize.So malam tu kena la lagi nebulize. Kakak tak kena plak..memang selalu kakak cepat recover kalau batuk atau demam ni compare to adik.

Ni ada few pic yang abang Aniq berjaya snap while adik doing his neb session.


peace dikk..!!

kaka..mementang dia tak kena, duk main kerusi





ololololo...

pastu ketawa mengekek2

nak buat peace..!then tak mo kasi ibu pegang benda neb tu..nak pegang sendiri



Nasib baik neb session tu dia tak mengamuk all the way tu...kalau tak pengsannn..


Ok laaa , kain baju dah siap utk dijemur.Nak solat sat, then pack kain baju masuk beg sumbat dalam kereta.Kalau semua ok, terus jalannnn...


See u guys esok.
For those yang balik kg jugak, hati2 memandu...!!




No comments:

Post a Comment