love

love

Followers

Thursday 22 September 2011

Strawberry muffin utk jamuan Aniq...

Salam,

Semalam kat opis, mata aku yang sensitip sebelah kanan ni dah denyut2..aku memang dah dapat feel,boleh MC punyer ni..menjelang poetang, sah dah merah menyala, denyut2 makin kuat...laki plak amik kat opis dah dekat kul 8 malam, duk hadap laaa notebook ni..lagilaaa bengkak terus.

Sampai umah , Aniq terus serbu depan pintu..."Mana muffin..???"..pelik jap aku...baru tingat yang aku promise him nak buat muffin utk jamuan raya dia esoknya..(hari ni laaa)..memula nak buat apam dot dot, dia kata tak yah, dah ramai mak bapak kimkan anak bawak tuh bila jamuan..dah tu dia yang suggest kan muffin..

Aku pk sempat jer nak wat esok pagi2 sebab aku plan nak MC, tapi buatnya mata aku ok, takleh mc, dah bila plak aku nak wat muffin dia, so semalam masuk jugak laaa dapur even penat pun ...jadik laaa muffin dia as per dia nak..siap dah aku buh dalam kotak..balik sek petang ni, leh la dia bawak pi sek agama dia...


jadiklaaa.tunaikan janji..strawberry muffin...

owh yer..dan aku dapat MC today..

k Daaa...

No comments:

Post a Comment