love

love

Followers

Friday 23 September 2011

sambungan kisah muffin Aniq..

Salam,

Pas jer aku wat entry siang tadi pasal muffin , aku  g ke dapur n rasa tak puas hati sebab Aniq bawak muffin jerk, tengok jam sempat lagi sebelum Aniq balik, aku pun godek apam coklat..

satu adunan dapat dalam 40 biji jer, kecik2 jer aku wat..jadik la kan wat tambah2...

Aniq pun bawak g sek happily..Kul 4 gitu la kot, dia call aku dr sek, kebetulan aku bagi dia bawak hphone dia today sebab jamuan jer pun ...call semata2 nak cakap muffin aku laris tak sampai 5 saat..hahahah..balik sek pun kecos sambung citer muffin aku  kena puji sedap giler...siap dia leh tanya.."ibu nak amik tempahan tak..?"...anak  oo anak..nak wat ko punya pun ibu mu dah bercinta ...lagi nak suh amik tempahan...

Nak jadi cter, ada plak member call peh tu tanya nak order apam dot2 sebab nampak dalam FB aku buh pic muffin ni..so nampak sekali pic apam dot2 aku..sah laaa aku tolak..dia mintak tolong sebab adhoc, pk2 boleh laaa nak tolong member, sekali dia kata nak Sabtu ni..so confirm tak laaa...aku nak g PD weh...lagipun aku memang takder niat nak berniaga pun masa wat kuih2 ni..semata2 utk isi masa, sonok2 n nak makan laaa kan ...plak tu belum sampai tahap leh aku niagakan..sian oranggg bayor duit kang..sekali rasa hampeh wakakaka..

K laaa, gigih aku update malam ni, sementara nemankan laki aku duk masak..dia duk siapkan ayam masak merah, esok pepagi nak wat nasi tomato n dalca..utk lebh kurang 100 org makan ...aku tolong nemankan jer, kopek bawang sebijik pun aku tak wat hahahaha...

K ..Daaaa

No comments:

Post a Comment