love

love

Followers

Wednesday 21 September 2011

Hari langsung nya....!!

Salam

Baru dapat sambung...

Jumaat tu banyak preparation laaa...pasang khemah, tukang masak sibuk  menyediakan makanan utk romboangan pengantin lelaki pas Asar, sebab depa nikah kat masjid pas Asar, then terus dtg makan ..

Breakfast, laki aku goreng bihun utk orang yang reramai tu...

Aku langsung tak kuar umah, jenguk jer dr umah mak aku..(umah abang aku/umah pengantin jarak dalam 50 langkah jer)..intai2 dr tingkap, nengok semua duk busy, Aniq hilang ke mana, mak aku pun sibuk kat sana...ayah aku takder, hb aku lagiiii tak nampak batang hidung...suppose dia duk kat khemah..tapi tak nampak bayang, mungkin kat tempat orang masak...

Pas Asar, depa pun pi laaa ke masjid utk akad nikah..again, aku tak join , malas nak ngangkut kembar..duk jer la melepek kat umah...buhsan kan ..apa nak buat...
NI pic aku cilok dr FB kawan pengantin..




Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, anak buah comel bam bam aku ni, dah jadi milik suami dia..lepas laaa tangungjawab abang aku terhadap anak dara dia ni...

Balik umah, rombongan dijamu dengan laksa Trg, dan mee soto...

Sabtu, majlis besar berlangsung...



Rombongan tiba tepat kul 12 tenghari, as per plan...





Pas tu, naik pelamin...





happy ek korang..pas ni sental piuk yerkkk..

Then, pi main table plak...





Ini ibu bapa pengantin lelaki..

Nextnya, depa potong kek tak silap aku..tapi aku takder pic...then sambung bergambar kat pelamin...dengan family, kawan2...peh tu dalam bilik pengantin n lastly depa pi berphoto2 lak kat tepi pantai belakang umah...ni pun aku jumpa dalam FB, cilok aaaa...



Majlis habis dalam kul 5.30pm, elok jer..hujan pun turun dengan lebatnyer..heheheh..pengantin sila berbasahan menyental piuk2 n mengemas yerk...nasib la kan ...

Aku balik KL esoknyer..hari Ahad..bertolak dr Kuantan pun dah kul 9 malam, n reached home kul 12 tgh malam..penat seiii...

So abis utang pada dairi aku pasal kisah wedding anak buah ni..tapi frust tak banyak pic ..potong kek takder, pic sedara mara takder..semua takder..buhsannn...dah la aku buhsan asik ngintai dr pintu umah jer...

lastly..yang penat melebih lebih dr pengantin...




K laaaa..selesai sudaaa..

Daaaa

1 comment:

  1. tema dia cantik la ida.pink grey kan...

    pastu si kembar tu berbaju kaftan..alahai comel.anak2 izan ada jugak tp dah terbelah kiri kanan.ganazzzz huhu

    ReplyDelete