love

love

Followers

Thursday 15 September 2011

Projek utk umah abang aku..

Salam,

Aku takder hari ni..kat Besut dah ni kot..semalam aku bertolak dr KL ke Besut, temankan hb aku kerja sini..n abis kerja pas ni terus lepak kat Kuantan umah mak aku...reason..Sabtu anak buah aku (yang bertunang hari tu ) punya majlis kawin kat situ...aku balik awal sket, sebab ada tugas pasang scallop khemah utk laki aku..aku tak buat kije apapun..tukang tengok hehehehe..

Aku yakin dan pasti,kalau takde kat umah aku atau opis, adalah mustahil utk aku update blog..kena plak jumpa mak aku, baik aku melayan duk atas riba dia huk huk huk...so terpaksa laaa aku buat schedule utk entry ni n setrus2nya sampai aku balik Ahad ni...


Ok, nak story tentang projek aku sebelum balik kg..seperti diamanahkan utk aku, aku ni kena design rumah banglo abang K aku yang baru siap ..(dia mintak idea bodoh2 jer dr aku,,since aku bukan pandai pun nak hias )..so aku janji aku nak wat frame gambar utk umah dia..





Sebenarnya banyak kain yang aku beli, tapi aku tak sempat nak buat lagi, ini jer smepat laki aku siapkan , tu pun bengkak jugak tangan huhuhu...tangan laki aku laaa hahaha..aku tukang ajor n komplen jer...
Nanti dah elok tepek kat dinding umah abang aku, aku buh sini gambor k..

Daa

No comments:

Post a Comment