love

love

Followers

Sunday 12 August 2012

Sunday..masih indah

Salam,

Saturday yang indah semalam memang berpanjangan sampai ke malam.
Petang tu kami tak jadi keluar.
Hb masak nak sambut mama datang.
Tho berdebar dengan exam nya, he still wanna cook for berbuka.
kalau beli kat Param memang takkan puas makan.

So yesterday the menu was...
Nangka masak lemak, talapia goreng cili padi, ikan cencaru bakar dan air asam,sotong masak hitam utk Aniq, ulam petai feveret mama dan dessert nya bubur kacang hijau..



Pas makan, hb terus sambung study.
Aku tidurkan bebudak awal, pastu tertidur sekali.
Bila dah cuti dr semayang ni, tak yah nak tunggu masuk waktu isyak pun...letak je kepala, terus selamat huhuhu.

Ini kembar..buat kacau masa papa masak..








Rimas papa mendengor depa sat baik, sat gaduh, sat ketawa, sat menjerit..huhu...terima jer la papa...

Kisah today..
Hari ni , aku tetiba rasa pedih perut..mual2 semacam...bangun muntah...confirm dah gastrik menyerang..silap makan nangka n bubur kacang la kot.
Sakitnya sampai berpeluh2 aku menahan..huhuhu.

Seb bek pepagi bangun tidur sempat kemas dapur jap n kuar pi umah member amik kain cotton yang aku beli.
Hb plak kena g exam kul 5 pm...aku terpksa gak bangun masak utk Aniq ...
Buat jer nasi ayam...settle


Then before mama balik Muor , aku kirimkan kain2 tu suh mama  mintak cina depan rumah mama jahitkan.
Lega bab baju raya aku n twin.
Hb dah ada..baju melayu kawin Nana hari tu...tinggal Aniq jer la..sempat la nak cari this week kot.




No comments:

Post a Comment