love

love

Followers

Tuesday 7 August 2012

Kisah Aniq

Salam,

Semalam, jadi jugak hantar budak berdua tu ke rumah cikgu dia.
Skul memang close tapi cikgu dia awal2 dah offer suh buh jer umah dia.
Dua orng jer pun , lagipun dia tak kemana.
Ok la kot, ibu nak cuti pun lupa nak isi awal2.
Skang dah tak boleh cuti macam dulu2..suka suki nak EL..except for real emergency laaa kan..dah nama pun Emergency Leave.
Ok settle.
Hantar umah cikgu, aku g ofis.
Bawak Aniq datang opis sekali.
Kali ni dia wat hal..menangis kat opis aku sebab aku tak kasi main pc.
Dia nak exam today, so semalam aku suh dia wat homework.
Aku suh dia bawak buku, dia tak bawak dr rumah.
Ingat lepas??
Aku print out conth2 soalan exam standard 4 utk dia..suh dia buat
4 latihan sekali.
Masa cek banyak salah, aku suh dia wat pembetulan.
Meleleh air mata
Hangin aku
Da la puasa.
Temper aku dah nak naik
Call Hb.
Ngadu
Dia suh hantar ke opis dia
Kul 11 aku kuar hantar dia g opis laki aku.

Balik petang tu muka sengih2 cam kerang busuk sebab papa kasi main game
Esok result anak teruk, harap papa tak ngamuk2 k.

Nak marah lelebey tak sampai hati plak, dia puasa.
Esok plak besday dia..
Aduhaii anak...







No comments:

Post a Comment