love

love

Followers

Sunday 12 February 2012

Weekend kat umah dan meeting KKM...

Salam,

Hari ni plannya nak duk umah satu hari..nak enjoy ahad kat umah baru kenkonon sebab semalam whole day kat luar...pi k4 subang, pi umah lama kat kinrara...so today nak rest2 la kekonon sambil settlekan umah yang tak siap2 ni..

Bekpes Aniq beli roti canai kat kedai depan umah..pas bekpes, Aniq siapkan homework sek..pasal portfolio diri...papa plak projek nak salut tiang hiasan dalam umah kitorang dengan laminate...laminate tu dah beli semalam kat puchong, masa otw balik dr k4...mahal sei laminate tu rupanya huhuhu, sekeping size 4'x8' tu jer dah RM102.00...memang la lawa..cam2 pilihan ada...
Aku dr awal tak berapa nak setuju dia beli..costy, then masa nak membuat nya tu...kerja tu kerja remeh...bukan tak caya kat laki pasal skill..tapi soal masa...aku dah tarik muka, tapi laki wat tak paham2..nak jugakkk beli...memang dia survey dah berminggu kat kedai tu pasal laminate..ada hati nak wat kitchen cabinet sendiri, cita2 besar..harapan tinggi menggunung..ntah bila zaman dia nak buat aku tak sure laaa...

Semalam dia beli juga kertas laminate tu tanpa restu aku...sekeping jer...sebab nak test dulu kata dia...lantak laaa bang oiii...
Tiang umah aku tu, actually dah varnis pun , satu layer jer dulu..sebab dia tak nak buat dua layer, kekonon nak perojek laminate tiang tu laaa...haaa buat laaa bang...

ini laaa rupa laminate tu


sempat la potong 3 line..pastu hard work gila kot, sebab kena teliti, kena betul2 tekan pisau yang betul2 tajam..member dah berpeluh2...pastu aku tengok dah stop, sengih2...pastu leh kuar ayat..
"takleh main2 wat ni, kena teliti, kena betul2 fokus...sayang nanti mahal2..esok2 kena sambung lagi ni..."
dahhhh..aku tau kalau kuar ayat camtu...confirm laaaa, tahun 2014 sok2 ko sambung bang...terbang duit aku ..redhaaa laaaa

Member dah bosan asik kena sindir, dia pun lepak ngan Aniq, tolong Aniq wat portfolio diri..aku pi dapur, prepare nak isi perut, selalu laki masak, tapi mood dia dah ke laut asik kena sindir...



dua jenis lauk jer...ok laaa dr takder, tengah2 masak, ada plak geng KKM call, ajak meeting AJK kat Alamanda...kul 2.30 lak tu..masa call tu kul 1..aku malas la nak ikut..sebab nak iron baju..nak kemas baju2 yang dah basuh..sekali hb duk pujuk ajak join , kata dia leh bawak budak2 main sekali...

Ok siap2la..Aniq tak mo ikut, nak siapkan homework..bertolak dr rumah dah kul 2.30pm..reach Alamanda dah almost kul 3pm..duk cari2 lak Old Town, dalam 10 minit...jumpaaa la geng2 KKM..ada pak pengerusi..bro Huszaini..

Sementara hb meeting..ku bawak twin main2 kat playland, betul2 depan Old Town tu..








Sonok gila depa berdua..tapi Ibu cam nak pengsan sehh..berpeluh2 handle dorang berdua without help..kang dibiar mau tergolek lak dr gelongsor tu...

Tak tahan , aku ajak bebudak masuk kat Old Town, bancuh kan susu, kasi jajan yang aku memang standby bawak dr umah


kat dalam , AJK sibuk duk meeting



kasi makan, diam laa

dah pindah meja , sebelah dengan geng2 meeting...dah start buat perangai sket

kasi plak kismis..

AJK masih busy meeting

anak kembar hehehe, duk semeja ngan aku..n twins

kusyuk makan raisin



comel la sangat..



ibu dah buhsan..

eh baru perasan ada orang snap



Rupa2 AJK KKM yang tengah meeting...

Apa jadi pada twin??













..





Pengsan!!!!








No comments:

Post a Comment