love

love

Followers

Thursday 23 February 2012

Masa lalu....

Salam,


Otw ke opis pagi tadi, hb drive...aku cam biasa termenung , sambil pndangg luar tingkap...tetiba teringat pulak jaman kecik2 aku dulu , jaman sek aku n jaman study kat U dulu...suddenly i was thinking about balik ke masa lalu....

Banyak sangat benda yang aku rasa, if i have chance..aku nak betulkan ....zaman sek, zaman remaja n zaman study kat U sangat besttt!!!!..Aku tak mau ubah yang tu...

Cuma after that...ada banyak benda yang aku rasa aku telah bersikap tak adil pada hidup aku, pada diri aku...n i wish to change keputusan yang aku buat pada masa tu...
Ada kenangan lalu yang tak indah, yang menghantui hidup aku..buat aku rasa bersalah pada diri sendiri...

Kalau lah kita boleh balik ke masa lalu....

Aku tanya hb yang tengah tekun drive..eheheh

If u can turn back time...masa mana u nak ulang...or nak ubah..

Dia terus jawab...

"tak ada langsung masa lepas yang tak indah utk abang..semuanya sangat indah , jadikan abang orang yang hari ni...abang tak pernah pikir utk balik ke masa lalu , setiap keputusan abang buat , abang bersyukur..semua ketentuan Dia....especially the day i marry u...n i always waiting for a beautiful future with u..."


urghhhhhhhhhhhhhhhh.....apa lagi aku nak jawab eh..

senyum sendiri, meleret sampai ke telinga...bawak ke opis hahahaha...

hari ni khamis eh..????
pepagi dah kena ayat beb....hahahahaha......

2 comments: