love

love

Followers

Thursday 2 February 2012

Drama baru bermula...

Salam,

Minggu lepas senang betul hati ibu ni, sebab bila hantar twin ke rumah baby sitter tu, depa okay sangat2, siap buat entry dorang ok.....tapi minggu ni rupanya baru drama bermula..isnin baru2 ni hantar dorang, masing2 mengamuk tak mo masuk umah si Ogy tu...aduhhhhh pedih betul jiwa bila depa wat camtu, so ibu kuatkan hati jugak laaa, lari2 masuk kereta, suruh hb terus cauu..tapi terdengar laaa jeritan dorang berdua..sorang panggil "abuuu..sorang  lagi apaaaa"...ayoooooo

Dalam kereta dah takleh pikir, asik duk terkenang dorang..

Selasa pagi tu lagi laaa dramatik, guling2 okay depan pintu masuk umah tu...aduhaiii, nak wat camana nak oiii..bukan ibu suka nak letak korang kat umah tu...ibu takder pilihan 

Bila balik tu tanya Ogy, dia kata , elok jer pas ibu g keje, dorang leh kesat2 mata, masuk dalam umah, main mainan...takder nangis2 pun sampai laaa petang time ibu amik...ok jer, makan minum dengan senang hati..ermmmm, tak tau nak cakap apa laaa...kalau benar bagai dikata, memang depa saja ngada2 la kot

Semalam kan cuti hari wilayah, so aku tak kije, suppose aku hantar bebudak tu jugak sebab dia jaga anak orang lain  yang semua kije ikut time Selangor, tapi aku tak sampai hati nak hantar, memang plan awalnya nak hantar sebab aku nak kemas2 umah , berhabuk2 , nak unpack apa yang patut, tapi sebab tak hantar dorang, so layan dorang jer kat umah.

Today pun tak hantar ke rumah baby sitter, mak ayah aku yang jaga , semalam aku pick up mak ayah aku dr umah sister kat Shah Alam , sebabnya Ogy tu nak pi klinik bawak anak dia checkup, memang dia dah inform awal2..so aku memang dah tau laaa...tu sebab mak aku jaga today or else aku akan amik cuti laaa...



miss both of u ..!!


Esok nak hantar , n esok kena bersedia utk drama episod 3 dorang..aduhh,.awal2 hati ibu dah tak keruan...!!

harap di permudahkan semuanya..



3 comments:

  1. oo masa ida nak balik ek diorg buat drama hehe.. mmg kena kental hati si ibu ni..sbr la si comel...ibu kena gi keje.. alahai,comel kemain pakai tudung =)

    ReplyDelete
  2. terpaksa laaaa kuatkan semangat..kadang2 dorang ni saja jer nak nggada2 heheeh..

    ReplyDelete
  3. anak2 memang pandai buat drama selalunya. Nak tarik perhatian kita sebenarnya...kena kuat kan ida.

    ReplyDelete