love

love

Followers

Tuesday 28 February 2012

Bowling lagi...

Salam ,


Jumaat hari tu hb balik awal, angkut bebudak dr rumah n baru pick up aku kt opis..sebab ada tournament bowling ofis dia kat Midvalley.

Before tu aku dah ajak si alyn join aku..sebab nanti buhsan sei, laki aku melayan bowling..aku nak wat apa...

Hb pick up akul 7 lebih, sampai mv, hb masuk ke tempat bowling..aku , alyn , aniq n twin pi makan kat Carls Jr..


bibik baru hehehe

kids masih gelisah, belum biasa ditolak bibik baru..



Aleesa dah boleh didukung


Makan time...lambattt!!muka dua2 dah masam



abang yang tak berapa nak enjoy makanan sebab tak sabar nak join papa main bowling kat dalam 


gaya pegang bola pun dah kantoi hahahaa



Aniq 


vs

Alin ...

huhuhuhu


terbulat mataaa hahahaa



longkangg!!!! yessss!!



penonton jer



gaya mauu lebih...

Balik umah dalam kul 11 lebih kot, lepas drop Alyn, bebudak pun pengsan...seb bek esoknya Sabtu..fuhhhh!!


No comments:

Post a Comment