love

love

Followers

Thursday 12 May 2011

Weekend di JB

Salam,

Weekend hari tu (22/4-24/4)..bawak mak n ayah aku pergi Melaka..next weekend nyer (28/4-30/4) aku balik Kuantan, hantar mak ayah aku balik, nak tengok homestay sekali, sebab banyak orang nak masuk cuti tu..aku cakap dengan hb, next weekend nya aku nak rest kat umah, kesian kembor n Aniq di usung sana sini...so Jumaat hari tu aku duk laaa kumpul movie2 latest dr member aku, nak layan sepanjang cuti weekend, siap dengan Thor laa, Senjakala semua..

.Otw balik dr opis Jumaat tu, aku neh ntah camana tingat lak kat mak mentua aku, sebab lama dah gak tak duk kumpul2 cam selalu umah ngah..aku pun tersebut laaa depan laki aku..jumpa mama kat Muor pun ok ni yer dak..peh tu laki aku cakap, mak aku ada umah Nana..kat JB..aku cakap laaa jauh pulak ke JB...laki aku jawab lagi..jauh apa nyer...3, 4 jam jer...dia jeling aku, aku jeling dia..sampai umah terus dia suh bibik pack baju budak2...bibik tak ikut laaa...malam tu jugak bertolak ke JB, sampai umah Nana dalam kul 12 malam...terus tidur.
Esoknya bangun g bekpes...balik tu cuma kuar g jalan2 kat Jusco Tebrau (lagiiiii..asal JB situ jer laaa )..tak banyak pun activity , cuma nak balik jumpa mama jerk...Lunch dekat Black Canyon Coffee dalam jusco tu...utk si twin berdua tuh aku suapkan bubur yang aku masak pagi2 kat umah Nana..

Meh layan pic jer ;laaa..dah banyak aku taip tuuu...


  Aniq, tak abis2 bergaya kalau suh bergambor
Mama n Nana





Licin..nasi tak abis tu aku punyer..makanan sedap, diet nasi la kekdahnyerrr....


Aleesa nak tarik perhatian, bukan main lagi dia bila tengok semua orang ketawakan dia

Aleeya pun pk tak leh jadi ni , semua duk ketawakan adik jer

Iya pun pandai lerrrr...

Abang enterprem

Dah lama tak buh pic kuih ek, aku sempat jugak ber'apam' n muffin dalam duk sibuk2 tu, aku buat weekday balik kije, saja bawak utk kawan2 kat cyber spanjang duk training kat sana..


apam pelangi, aku dah siap2 potong buh dalam bekas

 


marble banana muffin..

yang ni aku buat tadi, sebelum aku update blog, apam pelangi lagi, utk hb bawak opis esok pagi n bekas kecik utk Aniq sebab dia ada kem solat esok...tu tambahan jer laa..bekal wajib dia lain plak

K laaa geng, dah kul 1 pgi..ada kesempatan aku akan selalu update blog ni..

Daaaa

nota kaki:weekend ni pulak balik KT..laki aku nak g Pulau Perhentian..suppose aku ikut, tapi aku malas...aku tak suka pulau, laut n apa2 berkaitan..phobia!!!So, aku lepak umah mak aku la kat Trg...elok gak, lama gila tak balik KT (nota kaki ker hapa laaa panjang benor repeknyaaa)

2 comments:

  1. Salam ida,

    rajin ida buat semua tu..izan smpai skrg tak cuba2 buat apam ida bg resipi tu..kukus takde hehe...

    jeles tgk apam2 ida buat,cantik,gebu je.. =D

    ReplyDelete
  2. hehehe saja jer Izan, nak ilangkan stress...kalau pakai kukus dengan oven,Ida suka pakai oven, cam mudah jerk, pakai kukus ni nak kuarkan , nak basuh peh tu..cerewett, tapi apam ni lain rasanya dengan kek...ramai yang suka...cubalah Izan...

    ReplyDelete