love

love

Followers

Wednesday 18 May 2011

limau nipis special

Salam,



Lunch hour tadi aku n Linda, member aku kat Cyber kuar sama2..plan ke kedai bakery, YUMMIE kat bangi..tapi kami pi lunch dulu kat  ' d limau nipis' di bangi...Aku saja ajak Linda sebab nak suh dia rasa air special kat sini




Ini lah airnya..limau nipis special..harga dia segelas ni RM3.90, rasa dia..heavennn!!!nak tau,  pi laaa rasa sendiri yerk..kat lain takder, kedai ni jerkk..


Kat yummie tu tadi, aku belik muffin cup jerk, n also muffin paper yang ada kartun2 tu, saja2 jerk belik, kalau2 Aniq nak makan muffin ..aku nak wat dalam tuh laaa...tapi bila balik umah petang tadi, takleh tahan tengok bekas tu, terus aku godak kek condense milk , aku buh dalam muffin paper tu...tabur jerk colour rice, as per Aniq suka, dia tak suka kalau muffin dia ada macam2 sangat, no chocolate, no pisang, no walnut, no chocolate chip, banyak benor no n no nya..tu yang aku godak kek susu tu..simple jerk...


Dah siap buh dalam bekas, dia nak bawka 6 biji utk 6 orang kawan2 dia..dia tak mo katanya, dah makan dulu masa kuar oven tadi..habis gak 3 ketul....


Ini plak Aleeya n Aleesa...apa alamatnyer ek...huhuhuhuhu






No comments:

Post a Comment