love

love

Followers

Tuesday 31 May 2011

Plan cuti sek n muffin lagi

Salam


Cuti sek kali ni, ada benda magik berlaku...apa dia???haaaa kami tak pi cuti2..Aniq pun bila ditanya nak pi mana..dia jawab nak duk umah men game puas2..pk2 elok jugak..aku dah duk heret budak2 tu kemana2 dah every weekend...kali ni cuti , duk umah puas2...isnin n selasa depan aku dah isi cuti siap2..pas abis majlis umah akak aku kat Kelang n umah sis aku sorang lagi Shah Alam, monday tu aku nak pi Ikea dengan anak buah aku..selasa aku nak duk umah,guling2 dengan twin ker..apa2 laaa yang homelicious...

Hb dah start balik dah active golf...semalam mula balik, jumpa geng ...pas ni konpom laaaa mamat tu tak reti duk umah...set golf yang berabuk tuh dia dah tiup2 semalam...ermmm takleh kata apa laaa.

Semalam, pas hb kuar pi driving range, aku ngan Awa kebusanan dah..terus ajak dia buat muffin sebab aku pk ada lebihan strawberry dalam fridge..balance buat cheesecake utk anak buah aku kak yong tempohari..so jadi laaa muffin strawberry...




Daaa

No comments:

Post a Comment