love

love

Followers

Tuesday 10 May 2011

Hari Ibu...??

Salam,

Tahun lepas, mak aku call sehari selepas sambutan hari Ibu.Dia bgtau aku sister2 aku bawak mak aku makan, ada yang belikan hadiah, ada yang cuti spend time di rumah mak aku sempena hari ibu.Mak aku tanya kenapa aku langsung tak wish, malahan langsung tak call...heheheh.Aku sengih2 jer kemudian bila dia habis cakap, aku bgtau mak aku, aku sayang dia bukan hanya pada hari Ibu, aku hargai dia bukan hanya pada hari Ibu...aku belikan dia hadiah , bawak dia jalan2, amik cuti n spend masa dengan dia pun bukan hanya pada hari Ibu.Dia ketawa jer la bila aku jawab camtu...Sorry yer mak, kalau mak kecik hati...adik sayang mak setiap detik n waktu..setiap hari adalah hari Ibu walaupun adik ada kekangan masa utk sentiasa balik jenguk mak...tapi mak selalu ada kat hati adik..adik sayang mak setiap masa bukan hanya pada hari Ibu...I love u sooo much.....

Tahun ni , mak aku takder tanya2 lagi dah pasal hari Ibu..n tak tau laaa sister aku ada hadiahkan mak apa2 ker tak, bawak jalan2 lagi ker...maybe ada laaa...to my mumm..sorry sebab adik  tak smbut hari Ibu...nanti adik ada cuti, adik balik spend masa ngan mak lagi ok..kita jalan2..makan2....ummuuahh to my mum...

Aku tak pernah fikir apa2 pada yang sambut hari ibu..cuma aku ni jer yang tak nah sambut..aku tau, memang setiap hari kita sayang mak kita,bukan hanya pada hari Ibu, tapi pada hari Ibu, mungkin ianya special sket laaa kot kan...tu ada yang sambut kot...aku ni jer takleh nak ekspress hari ibu2 ni...



Daaa

No comments:

Post a Comment