love

love

Followers

Saturday 21 May 2011

Condensed milk cake

Salam,

Malam minggu yang indah.Berada di rumah sendiri, enjoy tv, layan maharaja lawak....which before this kami cuma tonton kat utube...tak peernah dapat bermalam minggu di rumah.Esok pepagi, hb ada futsal tournament ..kat PJ i think, im not join him seperti selalu, i nak stay home, tidur n enjoy my homelicious moment.Petang sket nak buat cheesecake for my niece yang akan datang ahad ni...im sending her to Melaka for her matriculation .Promise her buat cheesecake ni sebab hari tu balik kg bawak loyang n tak jadi buat kan huhuhuhu...

Baru jer nak update blog ni lepas aku siapkan sebutir kek utk hb bawak ke futsal esok pagi.Hb pulak baru selesai masak sambal tumis , n esok pagi2 aku akan goreng mihun utk dia bawak jamu geng2 futsal.Actually pepagi tadi, kami bangun awal pagi jugak, kukus nasi lemak utk hb bawak jamu nkawan2 opis..sambal tumis hb dah buat semalam nya...Ingatkan dah takder projek dah la malam ni , sekali hb kata nak bawak meehun goreng plak nak jamu kawan2 esok pagi lak...so, balik kije tadi dah alang2 pi cari bahan tuk cheesecake , beli terus daging sket nak buat rencah bihun esok..Balik dr sopping barang2 tu, lepak layan maharaja lawak,settle terus godek kek ni sebiji


Kek ni aku amik resepi dr sifu masak kita...CMG..di sini.

Hri tu ada sekali aku buat utk Aniq...tapi aku buat mini ,, buh dalam superman punya muffin paper utk dia bawak jamu kawan2 sek..tabur colour2 rice tu nak tarik attention dia makan...



Antara kek yang aku buat time malas n ada demand...muai n disukai...but not for me...im not so much in this kind of cake..kalau apam2 ok kot..kek2 kukus ker..

K la geng, dah kul 1 am pun ..hb sudah ajak tidur..anak2 dah lama pun pengsan..

Daaa


No comments:

Post a Comment