love

love

Followers

Sunday 4 December 2011

badan penat, kepala pun sakit!!

Salam,

Minggu yang agak memenatkan...almost two week my parents here n im busy going here n there...especially dengan urusan renovation rumah...aku rasa dah 50% dah progress kot mengikut penilaian aku laaa..bilik belakang tingkat atas dah siap...tingkap dah pasang..frame pintu dah pasang utk ke beranda bilik Aniq.....bahagian bawah..dapur dah siap..tangga pun dah 50% siap...cuma bahagian depan jer lum wat apa2 utk porch atas..utk bahagian bawah , pagar depan dah siap...aku dah cakap dengan indon tu nak masuk umah 15hb..tak sure laaa camana leh masuk ker tak..kalau ikut bapak aku nyer penilaian , 15hb tu tak smepat siap lagi, but dha leh mula masukkan barang2...

Kepala sakit, badan penat...badan penat confirm laaa sebab duk ulang alik cam orang tak betul dah..dengan urusan lawyer tak abis2..pi tengok umah plak hari2..sesi pagi, sesi petang..huhuhuhu
Kepala sakit????bajet punya pasal laaa..laki aku punya hal..kejap2 tambah bahagian tu nak wat gitu , nak wat gini..pening weh kepala aku..aku cakp dengan dia, talking bout idea, aku leh wat lagi tererrr laaa bang..masalahnyer bajetttt banggg..bajett!!!ketatttt....

Kalau umah tu dah siap sok2 aku buh pic dalam ni yerk..kalau tak pun , aku rajin snap masa progress, insyaAllah aku buh sini.

Daaa

No comments:

Post a Comment