love

love

Followers

Thursday 8 December 2011

Aleesa n Aleeya latest

Salam,

Lamanya tak story pasal twin..
Last week, aku ikut hb g Keratong..dia ada kerja kat sana, masa tu kebetulan aku cuti hantar parents aku balik Kuantan, since bibik aku takder, aku angkut sekali twin ..Aniq tak mo ikut, tinggal kat Kuantan with my parents..duk main dengan sepupu sepapat dia..

Ada sekeping dua jer pic yang aku sesaja snap kot2 nak wat bahan entry..ada jugak guna nyer hehehee...
Dah cam budak besar umur 5 tahun jer gayanya...



Ni plak pic otw balik ke KL dari Kuantan..so tired okayyy..ternganga mulut si Aleeya

Aleesa, cuter la dr akak bila tidur..tapi berkerut2 cam mimpi mak limah jer..huhuhu


2 comments:

  1. Awww.... tomeynyeeerrr 'anak dara' 2 owang neiyh....

    Best kn Ida bila dpt baby twins.... walau penat, seronok dia tu bganda dr mbesarkn anak yg sorg...

    ;)

    ReplyDelete
  2. Ahaha..mentang2 twin, baju samaaaa je! So comel!

    ReplyDelete