love

love

Followers

Wednesday 7 December 2011

balkoni nyer hal...

Salam,


Hari ni aku nak balik rehat...dah lama tak nampak dapur sendiri, bayangkanla sadis ker idak...tapi sampai umah, hb ajak kuar lagi, nak tengok umah sana sebab indon buat rumah dah tanya kat mana nak letak suis lampu segala bagai...

sampai umah angkut bebudak....lepak kat sana sampai kul 9.30 malam...

Balik umah....ada rasa kurang senang hati..aku memang tak kenan dengan design balkoni depan umah aku..tapi aku kena redha sebab ayah aku suh wat gitu...dah dia kontraktornya...sampai ke hari ni aku redha n boleh bayangkan how beautiful it will turn bila dah siap as indon tuh bgtau laaa...but today bila pi sana..i start to think like its not going to be so...ermmm....so aku reka lagi , reka lagi...




and finally ending up..

"kita takder bajet dah la yang..."

huhuhuhu....sentap!!!

No comments:

Post a Comment