love

love

Followers

Thursday 19 April 2012

Takder bahan..

Takder bahan aaaa hari ni..belek2 pic, takder benda menarik nak story.
Kalau nak luahkan perasaan memang banyakkkkk...panjanggggggg aku leh taip..tapi tak sonok laaa esok2 bila anak2 baca dia kata ibu dia ni cam emotionally unstable jerk!!

Memandangkan aku malas nak merapu lelebey..aku cau dulu!!Esok lusa ada bahan, wa story, insyaAllah esok ada bahan kot sebab aku nak balik wat kek rasa2nya petang ni hahahaha..(yer la sangat!!)

Ni status FB aku semalam:

Petang semalam kuarkan butter nak wat kek...bila malam masukkan balik dalam fridge...petang tadi pun balik kije kuarkan butter dr fridge...nak wat kek la jugak hasratnyer...tapi skang dah kat katil...nanti hb balik harap2 dia masukkan balik dalam fridge la muahahah

Malam ni ...tengok la nasib butter aku tu huhuhu...


No comments:

Post a Comment