love

love

Followers

Friday 13 April 2012

Mango Panna Cotta

Salam,

Lama tak update blog.
Busy seiii..kerja kat opis melambak..hari ni aku cuti...baru la leh rest sket kat umah.
Kebetulan mak ayah aku ada kat umah, so aku pk nak spend masa kat rumah sambil cat rumah n kemas apa patut.Kalau aku tak ami cuti, confirm la tak mampu nak berkemas sebab budak berdua tu tak g umah babysitter kan...tapi plan jer la nak ngemas tu...sampai skang dah kul 9 lebih, satu hapa pun tak wat.

Ayah aku tak berapa sihat..demam.
Semalam aku teringat nak wat dessert utk dia sebab ayah aku suka makan dessert.
So kul 10 malam semalam, aku godek the simplesttt dessert .Stok bahan2 pun ada...

Mango Panna Cotta...

Ini kuar dr fridge..



Then taruk mango puree tu..aku manis sket puree tu sebab bapak aku suka makan manis...

kalau aku nak makan, aku kena buh sket jer laaa puree tu...







Aku amik resepi kat sini

Dulu aku ada wat benda alah ni kat sini.

Ni masa aku wat dulu


Aku pernah wat Lychee Panna Cotta, cara dia lain sket..but sedapp sangat..thinking of nak wat lychee semalam, tapi stok lychee pulak tarakkk...

No comments:

Post a Comment