love

love

Followers

Monday 18 July 2011

Summit jerk...!

Salam,

Ahad weekend baru ni, lepak kat Summit jer.Pepagi kuar dua buah kereta .Kereta ayah n kereta kitorang, pi dulu ke Taman Bukit Jalil, owhhh bukan nak jogging yerk..tapi temankan Nana pi tengok photoshoot utk baju muslimah kat situ.Nana ada sponosr dua helai baju utk di photoshoot kan , dr butik dia, so p laaa tengok kan.
Sapa2 berminat dengan baju muslimah dr butik adik ipar aku ni, leh jenguk sini...Then dah duk situ dalam 10 minit, mama ajak pi IOI, tinggal je Nana situ, sebab nak pi cari baju raya utk adik bongsu hb, Fir.Tapi hb aku lak ajak melepak kat summit, so terus g sana.Sampai sana , adik ipar aku Ngah call nak jumpa sana jugak..so derng pun sampai , depa duk round2 laaa kat dalam tu.Aku jer duk melepak dengan twin, suapkan depa makan kat kedai ayam penyet sebab dah time makan twin.
Tak banyak pic yang aku snap, sebab kebetulan hp denagn hb.Ada la sekeping dua dr camera biras aku, Lin.




Ini dr hp aku lak, sebelum kuar umah, aku snap dalam umah..







dengan grandma..

Daaa

1 comment:

  1. salam ida..sori lama tak jln2 sini..

    rindu nk tgk gmbr twin ida..n thanks sudi dtg blog izan yer ida..thanks atas kata2 semangat!~

    ReplyDelete